استفاده ی کاربردی از گاوصندوق الکتریکی کارتی

گاوصندوق الکتریکی کارتی

گاوصندوق الکتریکی کارتی


نوعی از گاوصندوق ها موجود می باشند که افراد متخصص با بهره گیری از دانش های فنی و علمی روز اقدام به تولید آن کرده اند. این نوع از گاوصندوق الکتریکی کارتی زیر مجموعه ی انواع گاوصندوق های هتلی و خانگی می باشد که این نمونه ها بیشتر در هتل ها کارایی دارند.

کاربرد گاوصندوق الکتریکی کارتی

استفاده از این گاوصندوق دارای مزیت های فراوانی می باشد. همانطور که گفته شد کاربرد این گاوصندوق الکتریکی کارتی در برخی منازل و هتل ها می باشد. این نمونه از گاوصندوق ها به دلیل رمز دار بودن بسیار امن هستند. برخی از این گاوصندوق ها دارای رمز می باشند و برخی دیگر توسط کارت درب اتاق خاص در هتل باز می شوند و فقط صاحب اتاق می تواند به اموال درون گاوصندوق الکتریکی کارتی درون اتاق دسترسی داشته باشد.

این نوع از گاوصندوق ها دارای ابعاد کوچکی می باشند که مدارک و اموال کمی در آنها جای خواهد گرفت از این رو به راحتی در هر مکانی قابل استفاده می باشند. کاربرد های این نمونه از گاوصندوق ها محدود است اما کارآیی آنها بسیار خاص می باشد.

قیمت گاوصندوق

قیمت گاوصندوق

قابلیت های گاوصندوق

قابلیت هایی که برای این گاوصندوق ها مطرح می باشد نسوز بودن آنها است. این گاوصندوق ها نیز بر اساس  قوانین نسوز بودن گاوصندوق ها تهیه و تولید شده اند. اگر بخواهیم قابلیت های دیگر این گاو صندوق را نام ببریم می توانیم به کم جا بودن آن اشاره نماییم. این گاوصندوق به دلیل حجم کم فضای بسیار کمی را نیز احاطه می کند به همین دلیل بسیاری از افراد درون کمد دیواری ها از آنها استفاده می نمایند.

انواع گاوصندوق بر اساس قابلیت هوشمندی

انواع گاوصندوق بر اساس قابلیت هوشمندی

ویژگی های گاوصندوق

حال که صحبت از ویژگی های این نمونه از گاوصندوق ها شد بهتر است بیان کنیم که یکی از ویژگی های مطرح در گاوصندوق الکتریکی کارتی وزن کم آنها می باشد. شاید اینطور به نظر برسد که ، پس به راحتی قابل سرقت می باشد، اما باید در اینجا به این مقوله بپردازیم که در درون این گاوصندوق ها پیچ هایی تعبیه شده است که شما بتوانید در هر منطقه از خانه و یا کمد یا هر جای دیگری این گاوصندوق را به دیوار متصل نمایید که در این صورت هیچ گونه جابه جایی برای این گاوصندوق رخ نخواهد داد.

یکی دیگر از ویژگی های این گاوصندوق سهولت دسترسی به مدارک درون آن می باشد. شما با استفاده از کارتی که در دست دارید به راحتی و با سرعت هر چه بیشتر می توانید به درون گاوصندوق خود دسترسی پیدا کنید اما در مابقی گاوصندوق ها محدودیت سرعت در رسیدن به مدارک را شاهد خواهید بود. از جمله ویژگی های دیگر در این گاوصندوق ها درب های نسوز و ضد سرقت آن می باشد که بسیار قابل توجه است.

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات