عوامل تاثیر گذار بر روی وزن گاوصندوق

وزن گاوصندوق

وزن گاوصندوق


یکی از عواملی که بسیار قابل توجه می باشد وزن گاوصندوق است. گاوصندوق ها به دلیل اینکه دارای مقاومت های بسیار بالایی می باشند و یکی از مواد تشکیل دهنده ی آنها بتن می باشد از وزن بسیار بالایی برخوردار هستند. وزن گاو صندوق ها در برخی از موارد باعث به زحمت افتادن افراد شده است. برای مثال : برای جابجا کردن گاوصندوق هایی مانند گاوصندوق های عظیم بانک از برخی وسایل نقلیه استفاده می شود. زیرا جابجایی گاو صندوق ها توسط افراد بسیار سخت و ناباورانه خواهد بود.

کاربرد

یکی از کاربردهایی که برای اشخاص در بر دارد ضد سرقت بودن آنها می باشد که البته منظور کلی از ساختن گاو صندوق ها همین موضوع ضد سرقت بودن می باشد. ناگفته نماند که وزن گاوصندوق ها بسته به کاربرد آنها تعیین می شود.

قیمت گاوصندوق

قیمت گاوصندوق

قابلیت

وزن بالای گاوصندوق ها به دلایل استفاده از فولاد برای ساختن آن می باشد . در ما بین فولاد ها موادی ریخته می شوند که باعث استحکام و قدرت هر چه بیشتر گاوصندوق ها خواهد شد این ماده ممکن است سیمان و یا بتن باشد که تاثیر بسیار زیادی بر روی وزن گاوصندوق ها داشته باشد. علاوه بر این موارد ممکن است از آلیاژهایی برای مقاومت هر چه بیشتر گاوصندوق ها استفاده گردد که همین موضوع بر روی وزن گاوصندوق ها بسیار تاثیر گذار است. گاو صندوق ها از نظر وزنی به سه دسته تقسیم می شوند:

۱ . گاو صندوق سبک : مانند گاوصندوق های هتلی و دیواری وزن بین ۲۰ تا ۸۰ کیلوگرم

۲ . گاو صندوق متوسط: مانند گاو صندوق های خانگی و برخی مراکز ها وزن بین ۸۰ تا ۱۸۰ کیلوگرم

۳ . گاو صندوق های بزرگ : مانند گاو صندوق های بانک ها وزن بالای ۱۸۰ کیلوگرم

(البته وزن ها تقریبی می باشند)

وزن

وزن

ویژگی ها

برای ویژگی های گاوصندوق ها می توان به این موضوع اشاره کرد که وزن گاو صندوق ها با توجه به کاربرد های آنها تعیین می شود که این یک ویژگی برای گاوصندوق ها محسوب خواهد شد. در اینجا وزن مورد نیاز برای برخی از انواع گاوصندوق ها را برای شما بیان می کنیم:

گاو صندوق های هتلی وزنی متغیر بین ۱۲ کیلو گرم تا ۱۷ کیلو گرم را شامل می شوند، وزن کم  به دلیل اندازه های کوچک آنها می باشد. گاو صندوق های خانگی از جمله پرفروش ترین ها می باشد، که وزنشان بین ۶۰ تا ۱۶۰ کیلوگرم متغیر می باشد که ممکن است کمتر یا بیشتر باشد که ما در اینجا به صورت تقریبی بیان می کنیم .وزن این گاو صندوق ها به گونه ای می باشد که باید سه الی چهار فرد پر قدرت اقدام به جابجا کردن آن نمایند. نمونه ی بعدی گاو صندوق فروشگاهی می باشد که وزنی متغیر بین ۱۵۰ تا ۳۷۰ کیلوگرم را دارا می باشند. اما می توان گفت رکوردار ترین وزن در بین گاو صندوق هایی که بیان شد ،از آن گاو صندوق های بانکی می باشد که وزنی تقریبا ۲۰۰۰ کیلو گرم را دارا هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات