تقسیم بندی انواع گاوصندوق بر اساس کاربرد

انواع گاوصندوق بر اساس کاربرد

انواع گاوصندوق بر اساس کاربرد


واحد های تولید کننده ی گاوصندوق ها هر گاوصندوقی را برای نگهداری های خاصی ساخته اند، انواع گاوصندوق بر اساس کاربرد نوعی از دسته بندی های گاوصندوق ها محسوب می شود که باعث شناخت بیشتر افراد با کاربرد های هر گاوصندوقی خواهد شد. توضیح اینکه چه گاوصندوقی برای چه شغلی ساخته شده است را خود افراد تعیین می کنند اما هیچگاه کاربردی که شما از یک گاوصندوق طلا فروشی دریافت می کنید هیچگاه نمی توانید از یک گاوصندوق خانگی نیز همان را دریافت نمایید.

گاوصندوق امانات بانکی

در برخی از بانک ها برای افراد مزایایی را در نظر گرفته اند که هم برای افراد و هم برای بانک ها دارای ارزش های مادی و معنوی بسیاری می باشد. امانات بانکی یکی از این مزایا می باشد. در بانک ها گاوصندوق های بسیار بزرگی با تقسیم بندی های کوچکی قرار داده اند که هر فردی می تواند یکی از آنها را به اجاره ی خود درآورد. شما می توانید هر نوع اشیایی به غیر از موارد ممنوعه که در لیست های بانک ها ذکر شده است را در این گاوصندوق ها نگهداری نمایید.

گاوصندوق امانات بانکی

گاوصندوق امانات بانکی

گاوصندوق فایلی

گاوصندوق فایلی یا همان گاوصندوق مدارک نوعی از گاوصندوق ها می باشد که از آن برای محافظت و نگهداری از برخی مدارک و اسناد مهم استفاده می گردد. گاو صندوق فایلی در انواع گاوصندوق بر اساس کاربردبه این دلیل قرار گرفته است که کاربرد متفاوتی دارد. در این نمونه از گاوصندوق های نسوز و ضد آب بسیاری از مدارک بسیار با ارزش قرار می گیرند که داخل این گاوصندوق ها به صورت فایل هایی برای مدارک و دی وی دی ها و یا سی دی ها طبقه بندی شده است. وزن این گاو صندوق ها برای جابه جایی مفید است. اغلب این گاو صندوق ها یا به صورت مکانیکی (دستی ) و یا به صورت دیجیتالی قفل می شوند.

 

گاوصندوق فایلی

گاوصندوق فایلی

گاوصندوق طلا فروشی

یکی از دسته بندی هایی که می توان برای گاوصندوق ها انجام داد دسته بندی انواع گاوصندوق بر اساس کاربردمی باشد. گاوصندوق طلا فروشی نیز در دسته بندی انواع گاوصندوق بر اساس کاربرد قرار خواهد گرفت به دلیل اینکه کاربرد گاوصندوق هایی که برای طلا فروشی ها استفاده می شود بسیار مهم و ضروری می باشد. طلا فروشی ها اغلب باید از گاوصندوق های بسیار حساس و ویژه ای استفاده بنمایند که در درجه ی اول دارایی های خود را از سارقین در امان نگه دارند و نیز برخی از اتفاقات مانند آتش سوزی ها بلایی بر سر داراییی های آنها نیاورد از این رو بهتر در دسته بندی انواع گاوصندوق بر اساس کاربرد، گاوصندوق های طلا فروشی حرفی برای گفتن خواهند داشت.

گاوصندوق طلافروشی

گاوصندوق طلافروشی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات