دسته بندی های انواع گاوصندوق بر اساس محل نصب

انواع گاوصندوق بر اساس محل نصب

انواع گاوصندوق بر اساس محل نصب


در دسته بندی انواع گاوصندوق بر اساس محل نصب باید موارد بسیاری را در نظر گرفت. محل نصب گاوصندوق ها بسیار حائز اهمیت می باشد. به دلایل امنیتی محل نصب گاوصندوق ها باید بسیار محافظت شده باشد به گونه ای که افراد دسترسی آسانی به آنها نداشته باشند. محل نصب بسیاری از انواع گاوصندوق بر اساس محل نصب از پیش تعیین شده می باشد. شما می توانید این نمونه از گاوصندوق ها را به راحتی در محل مورد نظر خود نهادینه کنید.

گاوصندوق زیر ویترینی:

طراحی این نمونه از گاوصندوق ها برای زیر ویترین ها می باشد که بیشتر در طلا فروشی ها استفاده می گردد. این گاو صندوق ها دارای سیستم دزدگیر بسیار قدرتمندی می باشد، نسوز هستند، دارای زبانه های بسیاری در جهت های مختلف هر دو درب هستند، هر زبانه قاب خور می باشد، در بدنه آنها نبشی های بسیاری بکار رفته است تا با بتن ریزی قدرت بسیار بالایی را داشته باشند.

 

گاوصندوق زیر ویترینی

گاوصندوق زیر ویترینی

گاوصندوق زمینی:

این نمونه از گاوصندوق ها ، گاوصندوق هایی هستند که بر روی زمین پیچ و مهره می شوند. با اینکه جابه جایی این نمونه از گاوصندوق ها بسیار سخت خواهد بود اما برای امنیت بیشتر از این روش استفاده می کنند. این نمونه از گاوصندوق ها نیز از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. مکان نصب این گاوصندوق ها بیشتر در کنار میز مدیران خواهد بود البته در برخی از منازل نیز از این نمونه گاوصندوق ها استفاده می نمایند.

 

گاوصندوق زمینی

گاوصندوق زمینی

گاوصندوق دکوراتیو :

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دکوراسیون بسیار اهمیت می دهید بهتر است به سراغ گاوصندوق دکوراتیو بروید. گاوصندوق دکوراتیو علاوه بر دارا بودن تمام مزیت های یک گاوصندوق بسیار امن و نسوز و .. ظاهری بسیار زیبا را دارا هستند. این نمونه ها در قالب های اداری و خانگی وجود دارند که افراد بسته به احتیاج خود از آنها استقبال خواهند کرد .

گاوصندوق دکوراتیو

گاوصندوق دکوراتیو

گاوصندوق دیواری:

همانطور که از نام این گاوصندوق ها بر می آید گاوصندوق هایی هستند که بر دیوار پیچ و مهره می شوند. گاوصندوق دیواری با دارا بودن امنیت بسیار بالا در سایز های کوچک و قابل حمل تهیه شده اند. از این رو در درون دیوار و یا کمدهای دیواری مکانی را برای آن در نظر می گیرند و اقدام به نصب این گاوصندوق ها می نمایند.

 

گاوصندوق دیواری

گاوصندوق دیواری

گاوصندوق فایلی:

شما در بیشتر ادارات و یا سازمان های دولتی شاهد این گاوصندوق ها بوده اید. این گاوصندوق ها دارای دو فایل یا بیشتر هستند که بنا به احتیاج خریداری می شوند. تمامی واحد ها برای نگهداری از فایل های مهم خود به این گاوصندوق ها احتیاج دارند. برخی از آنها دارای قفل های دستی و برخی دارای قفل های دیجیتالی می باشند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات