تعمیرات گاوصندوق

تعمیرات گاوصندوق
تعمیرات گاوصندوق

با توجه به استفاده روز افزون از گاو صندوق ها در بسیاری از فروشگاه ها و افزایش تعداد دفعات باز و بسته شدن درب آن ها، خرابی گاو صندق امری اجتناب ناپذیر است. گاو صندوق ها، تجهیزات گران قیمتی هستند و نسبت هزینه خرید مجدد آن ها به تعمیرشان بسیار بالاست، به همین علت اکثر کسانی که از گاو صندوق استفاده می کنند، ترجیح می دهند در صورت بروز مشکل، آن ها را تعمیر کنند. خرابی قابل تعمیر گاو صندوق ها عمدتا در نواحی قفل و درب آن ها صورت می گیرد. اگر آسیب و خرابی در ناحیه بدنه گاو صندوق باشد، حتی تعمیر آن نیز استفاده مجدد از گاو صندوق را فرآیندی نا امین می سازد و گاو صندوق دیگر امن نیست. تعمیر گاصندوق در صورتی که توسط فرد ماهر و آموزش دیده ای انجام شود، مسئویت سختی نیست، اما در صورتی که افراد ناشی برای تعمیر آن انتخاب شوند، نه تنها خرابی گاو صندوق بر طرف نمی شود، بلکه ممکن است مشکلات جدیدی برای آن به وجود آید. شرکت ***** متشکل از افراد مجرب، با بهره گیری از بهترین تجهیزات در حوزه تعمیر گاو صندوق فعالیت دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید فرم ضمیمه شده در این صفحه را پر کرده و یا با تلفن های تماس شرکت، تماس حاصل فرمایید.

 

تعمیر گاوصندوق
تعمیر گاوصندوق

یکی از دیگر عواملی که باعث خرابی گاو صندوق می شود این است که افرادی با دانش و مهارت کم برای باز کردن قفل آن اقدام کرده و در نهایت به آن آسیب وارد می کنند.

تعمیر قفل درب گاو صندوق

همان طور که پیش تر بیان شد، تعمیر گاو صندوق یکی از مهم ترین وظایفی است که باید توسط یک فرد آگاه و ماهر صورت گیرد. قفل درب گاوصندوق نقش مهمی در ایمنی آن بیان می کند و این نقش کم اهمیت تر از بدنه فولادی آن نیست.  بنابراین شرکتی که خدمات تعمیر را انجام می دهد، باید یکی از معتبر ترین شرکت ها باشد. اگر بتوان برای تعمیر قفل گاو صندوق از شرکت سازنده اصلی آن کمک گرفت، ضمانت سلامت کالا بالاتر می رود.

تکنیسین های شرکت ایران کاوه با سال ها تجربه در تعمیرات گاو صندوق از بدنه تا قفل آن، در ارائه خدمات تعمیرات در محل و یا در خورد شرکت، پیشتاز هستند. در صورتی که نیاز به جا به جایی گاو صندوق و دیگر محصولات بود، تکنیسین های شرکت ایران کاوه این وظیفه را بر عهده می گیرند.

در صورتی که رمز قفل را فراموش کرده باشید و یا برای قفل گاو صندوق هر گونه مشکلی پیش بیاید، تعمیر قفل و یا تعویض آن امری مقرون به صرفه تر است. در حال حاضر و با توجه به تحریم های موجود در بازار کشور، پیدا کردن قفل گاو صندوق با کیفیت مناسب و یا برند مورد نظر ( کالای اصل) امری دشوار است. ممکن است قفلی که برای گاو صندوق انتخاب می شود از کیفیت بالایی برخوردار نباشد و در نتیجه امنیت دارایی داخل گاو صندوق به خطر بیوفتد. از طرفی در برخی موارد این قفل ها نیاز به تعویض ندارند و فقط مافی است که مجددا تنظیم شوند. همچنین توانایی و مهارت تکنیسینی که قفل را تعمیر، تنظیم و یا تعویض می کند بسیار مهم است چرا که در صورت ارائه خدمات با کیفیت پایین، گاو صندوق امنیت خود را از دست می دهد.

تعمیر گاوصندوق
تعمیر گاوصندوق

تعمیر قفل گاو صندوق در محل

از آن جایی که تعمیر و یا تعویض قفل گاو صندوق، بر پایه تعمیر قطعات کوچکی است، جا به جایی گاو صندوق با وزن بالا، مقرون به صرفه نیست، به همین علت کارشناسان تیم ایران کاوه همواره در تلاشند تا در صورت امکان، به خصوص برای تعمیرات در شهرهای تهرا ن و کرج، تعمیرات را در محل کار شما انجام دهند.

هزینه تعمیر گاو صندوق

عوامل بسیاری در قیمت و هزینه تعمیر گاو صندوق دخالت دارد. گاهی ایراد گاو صندوق از بدنه فولادی آن است و در شرایطی این بدنه آسیب دیده است. تعمیر این گاو صندوق، با این حال که به دلایل امنیتی پیشنهاد            نمی شود، از هزینه نسبتا بالایی برخوردار است. در برخی از موارد قفل گاو صندوق دچار مشکل شده است. این مشکلات اعم از فراموشی رمز، ایراد در چرخ دنده های قفل، در قفل های ترکیبی کلید آن و در قفل های لمسی و شناسایی چهره، نرم افزار آن ها است. هزینه تعمیر قفل گاو صندوق با توجه به اینکه خرابی در کدام یکی از موارد ذکر شده باشد، متفاوت است. گاهی خرابی در لولای گاو صندوق رخ می دهد که در این صورت هزینه تعمیر آن بالا نیست. بخشی از هزینه تعمیر این کالا، به دلیل استفاده از تجهیزات با برندهای معتبر  و کالای اصل است. در واقع اگر کالای با کیفیت بالا در گاو صندوق به کار گرفته شود، قطعا هزینه تعمیر بالاتر است.

شرکت ایران کاوه در راستای افزایش رضایت مشتریان، با کاهش حق الزحمه و سود خالص شرکت، تلاش دارد تا هزینه های مورد نظر برای تعمیر گاو صندوق کاهش یابد.

درخواست اینترنتی تعمیرات گاوصندوق

    درخواست خدمات