گاوصندوق دوطبقه محصولی متفاوت

گاوصندوق دو طبقه

گاوصندوق دو طبقه


گاوصندوق دو طبقه یکی از پرفروش ترین نوع گاوصندوق در بین گاو صندوق هاست چرا که دارای طبقه ای مجزاست که قابلیت دسته بندی مدارک و وسایل را به فرد می دهد.

این نوع گاوصندوق بسیار مناسب مغازه داران است.

به این مسئله فکر کنید که یک نفر در مغازه ی خود شاگرد یا فروشنده های دیگری دارد،وگاهی اوقات شرایط افراد را مجاب می کند به اینکه مدارک کاملا شخصی را برای مدتی در محل کار نگهداری کنند؛ و اگر کلید درب گاوصندوق در اختیار همه افراد باشد دیگر آن محل مناسب برای نگهداری مدارک شخصی نمی باشد.

به همین دلیل اغلب گاوصندوق دو طبقه تهیه می کنند که یک طبقه برای مالک و مورد استفاده او باشد، و کلید طبقه دوم در اختیار فروشنده می باشد تا در صورت نیاز از آن استفاده کند. قیمت گاوصندوق دو طبقه با توجه به ابعاد گاوصندوق، وزن ، نوع رمز و قابلیته های ضد حریق و ضد برش بودن متفاوت است.

گاوصندوق نسوز کاوه مدل 750 دوطبقه

گاوصندوق نسوز کاوه مدل ۷۵۰ دوطبقه

قیمت گاو صندوق دوطبقه ای که سنگین تر و دارای ابعاد بزرگ تری باشد طبیعتا با قیمت گاو صندوق دو طبقه ای که ابعاد کوچک تر و وزن کمتری داسته باشد متفاوت است.

همچنین این نوع گاو صندوق چون در معرض سرقت قرار دارند باید با بتن و مواد مخصوص طراحی شوند تا قابلیت ضد برش بودن پیدا کند که خب این جمله کارها قیمت گاوصندوق دو طبقه مورد نظر را افزایش خواهد داد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات