قیمت گاوصندوق ضدسرقت

قیمت گاوصندوق ضدسرقت


گاوصندوق ضدسرقت

قیمت گاوصندوق ضدسرقت براساس کیفیت و درجه امنیت آن تعیین می شود. گاوصندوقی را ضد سرقت می گویند که نشود آن را دزدید،اما به اشتباه گاوصندوقی را که با تاخیر دزدیده می شود را هم گاوصندوق ضدسرقت می گویند.

به طور کلی هیچ یک از گاوصندوق های سبک جز گاوصندوق های ضدسرقت محسوب نمی‌شوند. گاوصندوق سبک به راحتی جا به جا می‌شوند و توسط دزدان به سرقت می رود. در صورت سبک بودن گاوصندوق بهتر است به زمین یا دیوار پیچ شود.

تفاوت گاوصندوق ضدسرقت و معمولی

تفاوت اصلی گاوصندوق ضد سرقت و گاوصندوق معمولی در میزان امنیت آنهاست. گاوصندوق های ضد سرقت علاوه بر مکانیزم پیشرفته تر قفل دارای بدنه و ساختار مستحکم تری نسبت به گاوصندوق های معمولی هستند به همین دلیل برای مکان هایی که بالاترین حد امنیت مورد نظر است مورد استفاده قرار میگیرند.

قیمت گاوصندوق ضدسرقت

قیمت گاوصندوق ضدسرقت

درب ضد سرقت با کیفیت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

وقتی گاوصندوق غیرقابل حمل باشد و بدنه ی مهمی داشته باشد تنها راه نفوذ به داخل گاوصندوق درب آن است. کلید گاوصندوق به تنهایی امنیت ندارد باید قفل های مکانیکی،رمزی دیجیتال و اثرانگشتی روی درب کنار کلید باشد. امن ترین گزینه استفاده از رمزهای اثرانگشتی است زیرا فقط با اثرانگشت صاحب گاوصندوق باز می‌شود و به هیچ عنوان قابل سرقت نیست.

درب گاوصندوق ضدسرقت دارای سه جز مهم است که شامل استراکچر یراق آلات و رویه است. با بهتر شدن کیفیت هر کدام از این اجزا درب با کیفیت تری خواهیم داشت.

مثلا با تقویت ورق داخلی استراکچر و یا آهن کشی داخل درب ضد سرقت می توانیم کیفیت آن را بالاتر ببریم یا با تقویت و یا تعویض قفل درب ضد سرقت مثلا تبدیل قفل لوله ای به گاو صندوقی و یا قفل مولتی می توانیم کیفیت درب ضد سرقت را بالاتر ببندیم و یا اینکه با افزایش قطر رویه و رویه با چگالی حجمی بیشتر مقاومت درب را افزایش خواهیم داد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات