گاوصندوق ضدحریق ،امن ترین گاوصندوق

گاوصندوق ضدحریق

گاوصندوق ضدحریق


گاوصندوق ضدحریق

کسانی که قصد تهیه ی گاوصندوق را دارند به کلماتی مثل ضدسرقت برخورد می کنند، اما در کنار این گاوصندوق ضدحریق هم جز مواردی است که باید اهمیت داده شود.

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که شیء با ارزشی داشته باشید و نگهداری آن برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.در چنین مواقعی گاوصندوق یکی از بهترین گزینه ها برای شما میباشد.اما شما نیاز به گاوصندوق ضد حریق دارید چراکه اگر در محلی که گاوصندوق قرار دارد آتش سوزی رخ دهد ممکن است مدارک یا شیء گرانبهای شما در گاوصندوق همچون کوره پخته شود و از بین برود.

بنا برگزارش از اخبار روز طی ۱۰سال اخیر حوادث آتش سوزی بیشتر شده است بنابراین خطر از دست دادن مدارکتان در اثر حریق، اگر بیشتر نباشد چندان هم کمتر از خطر ربوده شدنشان در سرقت نیست. و شما نیاز به گاوصندوق ضد حریق پیدا خواهید کرد.

هنگام خرید گاوصندوق ضد سرقت به چه مواردی باید توجه کرد؟

گاوصندوق شما می‌بایست حتما در فهرست UL قرار داشته باشد. پیش از خرید از این موضوع اطمینان حاصل کنید. قرار داشتن یک گاوصندوق در لیست UL به این معناست که محصول گواهی نامه گاوصندوق نسوز را دریافت کرده و از پس آزمون‌های لازم برای اثبات ضدحریق بودن به خوبی برآمده است.

مدارک کاغذی در دمای بالاتر از ۳۵۰ درجه فارنهایت از بین میروند، بنابراین دمای داخلی گاوصندوق برای حفاظت از این اسناد می‌بایست کمتر از ۳۵۰ درجه باشد.

یعنی اگر دمای بیرونی گاوصندوق، هنگام آتش سوزی تا ۲۰۰۰ درجه فارنهایت (یا حدود ۱۱۰۰ درجه سلیوس) هم افزایش پیدا کند، دمای داخلی کمتر از ۳۵۰ درجه باقی خواهند ماند.

برای اینکه خیالتان از امنیت مدارک غیر کاغذی (فلش و سی دی و …) راحت باشد باید گاوصندوقی با آستانه دمای داخلی پایین‌تری انتخاب کنید(کلاس ۱۵۰). به عبارت دیگر، مدارک مغناطیسی در برابر گرما و حرارت آسیب‌پذیر‌تر از مدارک کاغذی هستند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات