خرید گاوصندوق خانگی کوچک ارزان

خرید گاوصندوق خانگی کوچک ارزان

خرید گاوصندوق خانگی کوچک ارزان


خرید گاوصندوق خانگی کوچک ارزان جز مهم ترین خرید های شما می باشد. گاوصندوق خانگی کوچک ارزان از جمله گاوصندوق های خانگی محسوب می شوند که دارای وزن کمی نسبت به دیگر انواع گاوصندوق می باشد و وزنی در حدود ۵ تا ۲۰ کیلوگرم دارند. گاوصندوق ارزان خانگی عملا فقط اسم گاوصندوق را با خود یدک می کشد و در واقع یک صندوق است که یه صورت کلیدی یا رمزی است. قطعا این نوع گاوصندوق های خانگی شامل خصوصیات ضدسرقت،ضدآب، ضدحریق نمی باشد.

حال اگر قصد خرید گاوصندوق خانگی کوچک ارزان را دارید بهتر است نیاز خودتان را از استفاده از یک گاوصندوق بدانید؛ بهترین حالت برای این نوع گاوصندوق ها پیچ شدن به دیوار داخل یک کمد است که حمل کردن گاوصندوق در این صورت ناممکن می شود. وزن سبک گاوصندوق خانگی کوچک باعث شده تا این گاوصندوق ها تحت عنوان گاوصندوق های کوچک یا گاوصندوق های ارزان شناخته شوند. گاوصندوق کوچک ارزان به دلیل وزن و ابعاد کمی که دارند قیمت کمی نیز دارند. گاوصندوق کوچک ارزان به دلیل وزن کمی که دارند باید اقدامات امنیتی را تا حد امکان به صورت کامل برای حفاظت از آن انجام داد.

از جمله اقدامات امنیتی که باید انجام شود یکی قرار دادن گاوصندوق در کمد ها و اتاق هایی که دید زیادی نداشته باشد و دیگر نصب کردن آن در دیوار و پیچ کردن و نصب ان داخل دیوار می باشد تا امکان جا به جا کردن گاوصندوق خانگی ارزان تا حد امکان کاهش پیدا کند.

ویژگی گاوصندوق خانگی

ویژگی گاوصندوق خانگی

ویژگی های گاوصندوق خانگی کوچک ارزان

  • گاوصندوق ضد حریق و ضد انفجار باشد.
  • جنس گاوصندوق ضد دیلم، ضد ضربه، ضد دریل باشد
  • مجهز به سیستم ضد هشدار دهنده باشد.
  • سبک و قابل نصب شدن روی دیوار و یا قرار دادن داخل کمد باشد.
  • ظاهری زیبا و شیک داشته باشد.
  • با توجه به ظاهر زیبا، قیمت مناسب هم داشته باشد.

برای دیدن انواع گاوصندوق ها میتوانید به سایت اینترنتی گاوصندوق کاوه مراجعه کنید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات