گاوصندوق رمزی دیجیتال یا رمزی مکانیک

گاوصندوق رمزی دیجیتال

گاوصندوق رمزی دیجیتال


گاوصندوق های رمزی دیجیتال قابلیت های زیادی دارند و انواع متنوعی از آن ها در بازار موجود است. شما می توانید یکی از انواع گاوصندوق رمزی دیجیتال را با توجه به مکان مورد نظر و نوع نیازتان تهیه و نصب کنید.

توصیه می شود پیش از خرید گاوصندوق دیجیتالی کمی جستجو کرده و با قابلیت های انواع گاوصندوق های دیجیتالی، تفاوت و قیمت های آن ها آشنا شوید تا بتوانید با توجه به بودجه و نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی از مشکلاتی که برای گاوصندوق های ابتدایی وجود داشت وجود قفل مکانیکی بود. قفل مکانیکی کار را برای سارقین جهت دستبرد زدن به داخل آن زیاد بود.

پس از گذشت چندین سال از تولید اولیه گاوصندوق، تولید کنندگان برصدد رفع این مشکل برآمدند و قفل رمزی (که شامل دیجیتالی، هوشمند، اثر انگشتی و … میشود) را تحت عنوان گاوصندوق رمزی دیجیتال جایگزین قفل های مکانیکی کردند.

ازین رو با ورود گاوصندوق رمزی هم کار برای سارقین سخت شد و هم به جهت پیشرفته بودن این قفل ها دیگر اضطراب و سختی برای مالک وجود ندارد و در برخی مواقع حتی دیگر نیاز به حفظ کردن آن ندارد.
گاوصندوق رمزی دارای سه راه دسترسی اثر انگشت، رمز و همین طور کلید مکانیکی برای مواقع ضروری است.

کدام یک مناسب کار شماست؟

انواع قفل های رمزی که هم اکنون در بازار برای نصب بر روی گاوصندوق ارائه می شود کدام است؟ انتخاب بین رمز دیجیتال گاوصندوق یا رمز مکانیک گاوصندوق کار آسانی است. صرفا باید کمی اطلاعات خود را بالا ببرید. در این مقاله به مقایسه این دو رمز می پردازیم.

هم اکنون انواع گوناگونی از رمزها در بازار اعم از رمز مکانیکی، رمز دیجیتال، رمز لمسی و … عرضه می شود. رمزهای مکانیکی از متداول ترین انواع رمزها می باشد که خود نیز شامل چندین مدل می شود.

قـفل یا رمز دیجیتالی محصولی است که بـر روی انواع درب های ورودی ساختمان، گاوصندوق و کمد به منظور دسترسی سریع و آسان به قـفل، افزایش امنیت، زیبایی و قفل کردن درب نصب می گردد و با سیستم های متنوع امنیتی که در آن به کار رفته آرامش و امنیت هر چه بیشتر را برای کاربر به ارمغان می آورد.

استفاده از این محصولات نقش بسزایی در افزایش زیبایی و جلوه ساختمان های مدرن امروزی، انواع گاو صندوق ها و فایل ها و کمدها ایفا می کند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات