گاوصندوق اثرانگشتی و رمزی چه نوع گاوصندوقی است؟

گاوصندوق اثرانگشتی

گاوصندوق اثرانگشتی


گاوصندوق اثرانگشتی مدل به روز و جدید گاوصندوق دیجیتال است. و به همین خاطر از آن به عنوان گاوصندوق اثرانگشتی دیجیتالی هم یاد می شود. همان طور که از اسم این گاوصندوق پیداست، رمز آن با استفاده و شناسایی اثر انگشت مالک گاوصندوق کار می کند.

یعنی قفل این گاوصندوق اثر انگشتی شامل سنسور اثر انگشت می باشد. در ابتدای نصب گاوصندوق اثر انگشتی از انگشت صاحب آن توسط سنسور رمز اسکن گرفته می شود. سپس اطالاعات اسکن شده را به عدد تبدیل می کند.

با این کار اثرانگشت صاحب گاو صندوق برای سنسور تعریف می شود و به صورت یک الگو ذخیره می گردد. از این به بعد فقط کافیست فرد صاحب گاوصندوق با یک حرکت انگشت درب صندوقش را باز کند.

گاوصندوق اثر انگشتی یک راهکار فوق العاده است. چراکه دیگر نیاز به جابه جایی کلیدهای بزرگ گاوصندوق های قدیمی نیست. و همینطور دیگر نیاز به حفظ کردن رمز دیجیتال هم نیست.

در عصر تکنولوژی هر کسی صاحب انواع و اقسام رمزهاست. به خاطر اهمیت پیدا کردن هر چه بیشتر امنیت، همه چیز شخصی و رمزی شده است. بارها برای شما پیش آمده که رمزی را فراموش کنید. مخصوصا اگر فرد پر مشغله ای باشید. گاوصندوق اثر انگشتی نیاز شما را به حفظ رمز ازبین می برد و کار شما را آسان تر میسازد.

فقط کافی است انگشت خود را روی سنسور بگذارید. در این صورت به راحتی درب گاوصندوق، هوشمند برای شما باز خواهد شد. در حقیقت انگشت شما رمز شما خواهد بود. و همیشه همراه شما خواهد بود. بدون آنکه نیاز باشد آن را حفظ کنید. یا در نگهداری از رمز خود تلاش خاصی انجام دهید.

 

"<yoastmark

مزایا گاوصندوق اثرانگشتی و رمزی

یکی از مزایای بزرگ و بسیار ارزشمند گاوصندوق اثرانگشتی این است که اثر انگشت هر فرد در دنیا منحصر به فرد است. بنابراین این نوع گاوصندوق امنیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است و هیچ کس نمی تواند با انگشت دیگری جز انگشت صاحب گاوصندوق، درب آن را باز کند.

بنابراین در نبود صاحب گاوصندوق، سارقین حتی اگر وقت هم داشته باشند با آزمون و خطا هم نمی توانند از این گاوصندوق سرقت کنند. به همین دلیل گاوصندوق اثرانگشتی بهترین انتخاب برای نگهداری و حفاظت از اموال و اشیای گرانبهای شما می باشد.

استفاده کردن از رمز گاوصندوق اثرانگشتی در گاوصندوق های خانگی بسیار مفید و پر کاربرد است؛ به عبارت دیگر بهترین گاوصندوق خانگی، گاوصندوق اثر انگشتی می باشد; چراکه می توان اثر انگشت تک تک اعضای خانواده را در ابتدای نصب گاوصندوق به آن تعریف نمود. در این صورت تک تک اعضای خانواده دارای رمز گاوصندوق منزل خود هستند.

بدون آن که لازم باشد رمز را در جایی نگهداری کنند یا آن را حفظ کنند. جالب تر این که هر کدام رمز منحصر به فرد خود را دارند. و می توانند مستقل از هم درب گاوصندوق هوشمند منزل را باز کنند. علاوه بر ویژگی هایی که ذکر شد طراحی قفل گاوصندوق اثر انگشتی بسیار زیباست.

ظاهر زیبای این نوع رمز جذابیت خاصی به گاوصندوق شما می دهد. این امتیاز خوبی برای گاوصندوق های خانگی، اداری و مخصوصا گاوصندوق های هتلی به حساب می آید. با توجه به مزیت های گفته شده می توان گفت گاوصندوق اثر انگشتی مدرن ترین نوع گاوصندوق دیجیتالی می باشد.

 

"<yoastmark

گاوصندوق اثرانگشتی و هتلی

گاوصندوق اثرانگشتی و رمزی هتلی برای استفاده در خانه ، هتل ، ادارات و سایر مجموعه ها معرفی گردند. امکان محکم کردن و پیچ شدنشان به زمین یا دیوار ، اسفاده از قابلیت رمز گذاری ، اعلام هشدار در زمان کاهش و اتمام انرژی باطری ، دارای سیستم امنیتی قوی ولی در عین حال سبک و زیبا و همچنین دسترسی توسط کلید مکانیکی در مواقع اضطراری ، این جعبه امانات دیجیتالی را در زمره کارآمدترین محصولات قرار داد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات