انواع گاوصندوق بر اساس قابلیت هوشمندی

انواع گاوصندوق بر اساس قابلیت هوشمندی


دسته بندی مهمی که برای گاوصندوق ها انجام داده اند عبارت می باشد از انواع گاوصندوق بر اساس قابلیت هوشمندی. در این دسته بندی هدف، درجه بندی میزان امنیت می باشد، زیرا داشتن قفل مناسب برای یک محصول نشان دهنده داشتن امنیت مناسب آن محصول خواهد بود. برخی از اشیا دارای اهمیت های بسزایی می باشند از این رو باید از آنها به نحو احسن مراقبت نمود، از این رو می توان بهترین نوع از گاوصندوق هوشمند را انتخاب و خریداری نمود.

گاوصندوق اثر انگشتی

انواع گاوصندوق بر اساس قابلیت هوشمندی در گاوصندوق اثر انگشتی بسیار خاص و ویژه می باشند. این نوع از گاوصندوق ها از طریق فن آوری های جدید به صورت تشخیص اثر انگشت طراحی و تهیه شده اند.

ایمن ترین و سریعترین قفل در دنیای امروزی در حال حاضر این قفل ها شناخته شده اند.قیمت بالای این نمونه از گاوصندوق ها آن را از بقیه بسیار متمایز خواهد کرد. این نمونه از گاوصندوق ها به گونه ای طراحی شده اند که می توان از برخی نمونه های آن ها در منازل و یا ادارات استفاده نمود.این نمونه ها در مقابل آتش سوزی ها نیز بسیار مقاوم می باشند و در برابر گرما کیفیت و قدرت خود را از دست نخواهند داد . اندازه های کوچک آنها قبلیت جابه جایی دارند از این رو صاحبان این گاوصندوق ها آنها را پیچ و مهره می کنند.

گاوصندوق اثرانگشتی

گاوصندوق اثرانگشتی

گاوصندوق دیجیتالی

در این نمونه از گاوصندوق ها قفل ها با رمزنگاری تهیه شده اند که همین موضوع باعث ارجحیت این نمونه از گاوصندوق ها به گاوصندوق های مکانیکی شده است. امنیت این گاوصندوق ها در برابر سرقت بسیار بیشتر از گاوصندوق های مکانیکی خواهد بود. گاوصندوق های دیجیتال دارای یک صفحه کلید می باشند که از طریق آن رمز ها را وارد می کنند .از این نوع گاوصندوق رمزی دیجیتال می توان در بسیاری از مراکز و حتی منازل استفاده نمود.

گاوصندوق دیجیتالیT500

گاوصندوق دیجیتالیT500

گاوصندوق قفل مکانیکی

انواع گاوصندوق بر اساس قابلیت هوشمندی در نمونه های گاوصندوق قفل مکانیکی شاید قرار نگیرد اما در نمونه های گاوصندوق رمزی مکانیکی قابل ارزیابی می باشد.  این نمونه از گاوصندوق ها دارای انواع بسیاری می باشند. شما می توانید در بیشتر مراکز این نمونه ها را ببینید. امنیت این گاوصندوق ها مناسب می باشد اما در حد گاوصندوق های هوشمند نخواهند بود. این نمونه از گاوصندوق ها دارای قیمت های مناسب تری از نمونه های هوشمند هستند از این رو بیشتر افراد به خرید این نوع از گاوصندوق ها روی می آورند. اندازه های این گاوصندوق ها بسیار متغیر می باشد. برخی از آنها دارای دو طبقه ی مجزا با درب های مجزا هستند اما برخی دیگر دارای یک درب و دو طبقه مجزا و یک محفظه مخفی خواهند بود.

 

قفل مکانیکی گاوصندوق

قفل مکانیکی گاوصندوق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات