گاوصندوق هوشمند اثر انگشتی چیست؟

گاوصندوق هوشمند اثر انگشتی

گاوصندوق هوشمند اثر انگشتی


گاوصندوق ها دارای بدنه ای محکم و مقاوم در برابر  ضربه، آتش سوزی، انفجار می باشند، گاوصندوق هوشمند اثر انگشتی جزء جدید ترین و به روز ترین گاوصندوق ها وصندوقچه ها می باشد. این گاوصندوق ها دارای سیستم های هشدار دهنده و دزد گیر می باشند، همچنین اگر شما رمز پشتیبان خود را فراموش کنید پشتیبانی قوی از طرف شرکت تولید کنند وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد.

حتما باید در نظر بگیرد که در چه مکانی گاو صندوق را قصد دارید نگه دارید به متناسب با آن محل اندازه ی آن را انتخاب کنید.

 

"قیمت

آشنایی با گاو صندوق هوشمند اثر انگشتی

امروزه می توان گاوصندوق ها را تقسیم بندی کرد. این تقسیم بندی شامل دو دسته گاو صندوق های جدید و الکترونیکی یا همان گاو صندوق های هوشمند و گاو صندوق های قدیمی رمز دار می شود. گاو صندوق هوشمند اثر انگشتی یکی از انواع گاو صندوق های هوشمند است که جز صندوقچه های جدید نیز می باشد. این گاو صندوق با استفاده از تکنولوژی های روز ساخته شده است و نسبت به دیگر رقیبان خود دارای امنیت بسیار بالا تر می باشد.

از نظر امنیتی این گاوصندوق هوشمند اثر انگشتی بسیار پیچیده تر از گاوصندوق رمز دار می باشد به همین سبب می توان برای صرافی ها و طلا فروشی ها و بانک ها استفاده شود. کابردی ترین گاو صندوق های هوشمند و الکترونیکی، گاو صندوق هوشمند اثر انگشتی می باشد.

این نوع از گاوصندوق با استفاده از اثر انگشت و همچنین با یک رمز پشتیبان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع گاوصندوق برای منزل و فروشگاه های کوچک مورد استفاده قرار نمی گیرد و تنها برای مکان های خاص و حیاتی استفاده می شود. این گاو صندوق از نظر امنیت در برابر آتش سوزی و دستبرد نیز نسبت به سایر گاو صندوق های رمز دار ایمنی بالاتری دارد.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات