گاوصندوق الکترونیکی کارتی ، جعبه گنج کوچک و کم وزنی با امنیت بسیار بالا

گاوصندوق الکترونیکی کارتی

گاوصندوق الکترونیکی کارتی


جعبه گنج کوچک و کم وزنی با امنیت بسیار بالا

گاوصندوق الکترونیکی کارتی

این مطلب ، در مورد گاوصندوق الکترونیکی کارتی ، از نسل جدید گاو صندوق های بسیار مدرن و امروزی است. این نوع گاو صندوق نوعی، گاو صندوق ضد حریق است که بیشتر در ادارات و هتل ها و جاهای دیگر، بر حسب نیاز ، در مورد گاوصندوق الکترونیکی کارتی، کاربرد دارد. این نوع گاو صندوق مانند انواع دیگر گاو صندوق ها دارای تنوع زیادی، می باشد. اما به جرات می توان گفت یکی از انواع بسیار ایمن در میان انواع گاو صنوق ها،.  می باشد.

وزن کم و امنیت بسیار بالا

به طور معمول گاوصندوق الکترونیکی کارتیها، از این مزیت برخوردارندکه دارای وزن کم، اما کارایی بسیار بالایی میباشند. گروهی فکر می کنند، وزن کم این نوع گاو صندوق ها، نقطه ضعف آن است و آنها را مستعد سرقت می نماید. اما در حقیقت با تدابیر و ترفندهایی که برای تولید و نصب این نوع گاوصندوق ها اندیشیده شده است، سرقت آنان را بسیار بسیار سخت میکند.

برای اطمینان از ضد سرقت بودن گاوصندوق الکترونیکی کارتی، طراحی آن به گونه ای انجام گرفته است که پیچ های فوق العاده مستحکم این صندوق، از داخل صندوق به دیوارهای جانبی و کف متصل می گردند و در نتیجه احتمال سرقت آنها را، با هر وزنی، تقریباً نا ممکن می نماید.

کم بودن میزان وزن این صندوق، در گاوصندوق الکترونیکی کارتی، مزیتی بسیار بزرگ است به این علت که برای نصب این گونه گاو صنوق نیاز به فضای بسیار کمی چه در منزل و چه در محل اشتغال و یا هر جای دیگری است تا توان بالای خود را برای قدرت نمایی و ضد سرقت بودن به اثبات برساند.

ویژگی های گاوصندوق الکترونیکی کارتی

گاوصندوق الکترونیکی کارتی، از زیر مجموعه ی صندوق های منزل و یا مورد استفاده در هتل ها می باشد. در انواع هتلی این گاو صنوق، مسافر به راحتی می تواند ، از همان کارتی که برای ورود و خروج استفاده می کند، برای باز نمودن درب گاوصندوق الکترونیکی کارتی نیز، بهره ببرد.

این صندوق به گونه ای طراحی و برنامه نویسی شده است که برای استفاده هر شخص جدید، به صورت اتوماتیک تغییر رمز می دهد و تقریبا مثل رمز های یک بار مصرف، مسافران می توانند با هر بار مراجعه، شاهد تغییر در رمز عبور باشند. از مزیت های دیگر استفاده از گاوصندوق الکترونیکی کارتی، در محیط های دیگر این است که می توان از هرگونه کارت بانکی برای کد گذاری آن بهره برد.

گاوصندوق الکترونیکی کارتی، نوعی گاو صندوق ضد حریق و ضد سرقت و از جدیدترین انواع گاو صندوق ها می باشد و نسبت به امنیت بسیار بالای خود، دارای قیمت بسیار مناسبی است.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات