دسته بندی انواع گاوصندوق بر اساس محل استفاده

انواع گاوصندوق بر اساس محل استفاده

انواع گاوصندوق بر اساس محل استفاده


دسته بندی های گاوصندوق بسیار متنوع می باشند، شما برای اینکه بدانید چه گاوصندوقی برای چه منظوری بهتر قابل استفاده می باشد می توانید از این دسته بندی ها استفاده کنید، برخی از دسته بندی ها درباره ی انواع گاوصندوق بر اساس محل استفاده ، انجام گرفته اند.

در این دسته بندی هدف تمایز گاوصندوق ها بر اساس استفاده ی کاری و خانگی از آنها می باشد.

گاوصندوق های طلا فروشی

این نوع از گاوصندوق ها دارای انواع های خاصی می باشند. برخی از آنها به صورت ویترینی و یا به صورت آسانسوری طراحی و ساخته شده اند که دارای قدرت و کیفیت های بسیار مطلوبی می باشند و نیز کار را برای طلا فروشان بسیار راحت کرده اند.

گاوصندوق هایی که در طلا فروشی ها استفاده می شود دارای تفاوت هایی با مابقی گاوصندوق ها می باشد که از جمله آنها: صفحه آنها فولادی و ضد دریل می باشد که این موضوع سرقت را به پایین درجه خواهد رساند، کل بدنه دارای نبشی ها و فنس ریز بافت می باشد که باعث قدرت و استحکام بیشتر بتن بکار رفته خواهد شد.

اگر حرارت هزار درجه را تا مدت یک ساعت بر روی این گاوصندوق ها استفاده نمایید تاثیری نخواهد داشت. زبانه های گاوصندوق همه قاب خور می باشند.

گاوصندوق های هتلی

دسته بندی انواع گاوصندوق بر اساس محل استفاده در مورد گاوصندوق های هتلی و خانگی در یک جرگه می باشد. انواع گاوصندوق بر اساس محل استفاده در نمونه های هتلی فضای کمتری را احاطه می کنند و بیشتر به صورت کار شده درون دیوار ها قابل استفاده خواهد بود.

این نوع از گاوصندوق ها بر روی دیوار ها و یا داخل کمد دیواری های هتل ها و یا منازل از درون گاوصندوق پیچ و مهره می شوند تا برای سارقین قابل حمل نباشند، از این رو این گاوصندوق ها را باید به دیوار پیچ و مهره کنید که، این نوع از گاوصندوق ها بسیار راحت قابل حمل می باشند.

در گاوصندوق های خانگی و هتلی از نمونه ی الکترونیکی استفاده می گردد که برای منازل بیشتر تک رمزه و برای هتل ها از چند رمزه بودن گاوصندوق ها استفاده می گردد.

گاوصندوق خانگی -هتلی

گاوصندوق خانگی -هتلی

گاوصندوق های کلینیکی

گاوصندوق های کلینیک ها در دسته بندی انواع گاوصندوق بر اساس محل استفاده : این نمونه از گاوصندوق ها دارای دو نوع هستند که یک نوع آن که سایز کوچکتری دارد برای پزشکان بیمارستان و روسای بیمارستان ها تعبیه شده اند.

این نوع از گاوصندوق ها علاوه بر امنیت بالا که از رمز های الکترونیکی و اثر انگشتی ساخته شده اند باید دارای کیفیت مطلوب و مقاوم بودن در برابر آتش سوزی ها ، زلزله و برخی عوامل دیگر قدرت خود را از دست نداده و از مدارک نگهداری نمایند. اما برای کل بیمارستان ها و کلینیک ها از گاوصندوق هایی با اندازه های بزرگ تر استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات