گاوصندوق دکوراتیو ،تابلوی زیبای محل کار شما

گاوصندوق دکوراتیو

گاوصندوق دکوراتیو


گاوصندوق دکوراتیو انتخاب کسانی است زیبایی و امنیت را یکجا می‌خواهند.

گاو صندوق دکوراتیو همان طور که از اسمش مشخص است امنیت و هم شیک بودن کالا را داراست.

این محصولات ضمن دارا بودن تمام ویژگی‌های امنیتی یک گاوصندوق ضد سرقت بگونه‌ای طراحی شده‌اند که بعضا مانند یک تابلوی زیبا به بخشی از دکوراسیون خانه یا دفتر کار شما تبدیل می‌شوند.

همانطور که گفتیم گاوصندوق دکوراتیو دارای زیبایی خاصی است اما این موضوع قطعا به این معنا نیست که این گاوصندوق ویژگی های نسوز بودن یا ضدسرقت بودن خود را ازدست می دهد.

درست مانند هر گاوصندوق دیگری، بنابر کاربرد و محل استفاده، محصولات دکوراتیو نیز به زیر دسته‌های خانگی و اداری تقسیم می‌شوند.

خیلی‌ها تصور می‌کنند گاوصندوق‌های دکوراتیو از آن دسته محصولات زینتی و بسیار گران قیمتی هستند که کمتر کسی توان خرید آن را دارد. این دسته از افراد به شدت در اشتباهند.

نکته اول اینکه رنج قیمتی این محصولات بسیار گسترده است؛ به علت زیبایی به همراه داشتن امنیت بالایی که دارد معمولا قیمت های بالاتری دارد.

فراموش نکنید که قیمت گاوصندوق هیچ‌گاه نباید تنها معیار شما برای انتخاب باشد.

نکته دوم اینکه یک گاوصندوق دکوراتیو معتبر از پس تامین امنیت دارایی‌ها و مدارک ارزشمند شما در برابر حریق و سرقت به خوبی بر می‌آید. خوب که جستجو کنید متوجه خواهید شد که یک محصول دکوراتیو عموما ویژگی‌های لازم برای قرارگرفتن در رده گاوصندوق نسوز را در خود دارد.

گاوصندوق دکوراتیو خانگی چیست؟

گاوصندوق دکوراتیو خانگی چیست؟

نکات اصلی در انتخاب گاوصندوق دکوراتیو

هنگام انتخاب گاوصندوق دکوراتیو دقت کنید محصولی که خریداری می‌کنید یک عمر در منزل یا محل کار شما حضور خواهد شد.

بنابراین بمنظور انتخاب محصول درست و همخوان با طراحی داخلی، می‌بایست به پارامترهایی بیش از فضایی که در اختیار دارید توجه کنید.

جنس المان‌های اصلی دکوراسیون داخلی، رنگ، حال و هوای محیط، گاوصندوق را در اتاق خواب قرار می‌دهید یا در دفتر مدیریت؟

در طراحی اتاق و محل قرارگیری گاوصندوق از موادی شبیه به چوب  و المان‌های سنتی استفاده کرده‌اید یا جزییات طراحی امروزی و مدرن هستند؟

✔ بیشتر دقت کنید؛ هرچند همانطور که گفتیم محصولات دکوراتیو عموما نسوز و ضد سرقت هم هستند. هنگام انتخاب نمی‌بایست صرفا به خاطر زیبایی از بررسی ویژگی‌های امنیتی غافل شوید.

برندهای مختلف در تولید گاوصندوق‌های دکوراتیو عموما از قفل‌های دیجیتال یا اثر انگشتی استفاده می‌کنند. تعداد ارقام سیستم رمزنگاری، اعتبار شرکت سازنده قفل دیجیتال و راهکارهای بازیابی رمز فراموش شده را به دقت بررسی کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات