گاوصندوق دیجیتال دیواری ،گاوصندوق نهان خانه ی شما

گاوصندوق دیواری دیجیتال

گاوصندوق دیواری دیجیتال


حفظ امنیت حتی در خانه هم ضروری است، برای نگهداری از اسناد، گذرنامه، جواهرات، پول نقد و غیره مسلما به یک گاو صندوق با کیفیت نیاز است.

آیا تا بحال شده است که به یک مسافرت طولانی مدت بروید و نگران اسناد و جواهرات داخل خانه باشید؟ قطعا این اتفاق برای شما پیش آمده است و سفر را برای شما تلخ کرده باشد پیشنهاد ما برای شما گاوصندوق دیجیتال دیواری است.

با پیشرفت تکنولوژی و هوشمند سازی بسیاری از لوازم و تجهیزات خانه ها ، تولید کنندگان گاو صندوق ها هم با به کارگیری تکنولوژی های به روز گاوصندوق دیجیتال دیواری را با قابلیت های متعدد تولید و به بازار عرضه کردند.

بهتر است قبل از جستجو در مورد نحوه ی خرید گاوصندوق کمی بیشتر در مورد انواع ، مزایا و ویژگی های گاوصندوق دیجیتالی اطلاعات کسب کنید تا بتوانید انتخاب بهتر و رضایت بخش تری داشته باشید.

تولید کنندگان به چه منظوری اقدام به تولید عمده ی انواع مختلفی از گاوصندوق دیجیتال دیواری و عرضه ی آن به بازار فروش ایران نموده اند؟

گاوصندوق دیجیتال دیواری چگونه محصولاتی با چه ویژگی های منحصر بفردی می باشند و به چه دلیل به سایت های فروش عرضه می شوند؟

در سایت های فروش گاو صندوق ها، این محصولات در مدل های متنوعی موجود می باشند که هر کدام از آنها کاربرد های بخصوصی را دارا بوده و برای این کاربرد ها استفاده می شوند.

گاوصندوق دیجیتال دیواری یکی از نمونه های خاص این گاو صندوق های تولید شده هستند که با قیمت های مناسب خرید و فروش می شوند. هنگامی که کسی برای دزدی به خانه ای می رود، به طور حتم در پیدا کردن گاوصندوق دیواری دچار مشکل می شود. زیرا گاوصندوق دیواری کمی مخفی نصب می شود، و به همین دلیل امنیت بیشتری را برای مصرف کننده فراهم می آورد. به همین منظور نیز تولید کنندگان اقدام به ساخت و عرضه ی عمده ی گاوصندوق دیواری در بازار ایران نموده اند.

صندوق دیواری دیجیتال 25

صندوق دیواری دیجیتال ۲۵

خصوصیات گاوصندوق دیجیتال دیواری

در صورت ورود رمز اشتباه توسط افراد غیر مجاز سیستم به مدت ۵ دقیقه رمز نمی پذیرد.

دارای طراحی زیبا و رنگهای متفاوت

سبک ولی غیر قابل حمل برای صندوق خانگی به دلیل پیچ شدن به دیوار یا زمین

قابل نصب در داخل کمد و …

قابل استفاده در منازل ، محل کار ، هتل ها ، شرکت ها ، رستورانها ، بانک ها و ادارات

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات