گاوصندوق هتلی را بهتر بشناسید

گاوصندوق هتلی

گاوصندوق هتلی


گاوصندوق هتلی خصوصیات و ویژگی هایی همچون گاوصندوق های خانگی دارند. گاو صندوق هتلی از انواع گاوصندوق های دیجیتالی هستند.

اغلب گاوصندوق های رمزدار دیجیتالی هتلی ، تک رمز می باشند. و به دلیل سبک وزن بودن این گاو صندوق ها، امکان حمل و سرقت آن ها راحت تر است که باید برای جلوگیری از آن اقداماتی را انجام داد که این اقدامات توسط نصابان و سازندگان گاوصندوق ارائه خواهد شد. از جمله این راه کارها را می توان نصب گاوصندوق هتلی دیجیتالی به دیوار یا کمد و … است.

گاو صندوق هتلی و خانگی انواع مختلفی دارند که از جمله مدرن ترین آنها گاوصندوق های هتلی اثر انگشتی است و یکی از متداول ترین گاوصندوق ها برای متقاضیان بوده چرا که نیاز به حفظ رمز و لو رفتن آن و حمل کلید و … نیست و علاوه بر این ویژگی، این گاوصندوق از جمله گاوصندوق هایی هستند که فضای کمی را اشغال می کنند و امنیت مورد نیاز برای مدارک و اموال شما را فراهم می کند.

عوامل تاثیرگذار در خرید گاو صندوق هتلی و خانگی

گاوصندوق نباید در مقابل دیدگان باشد یعنی در مکانی قرار نگیرد که به محض ورود قابل روئیت باشد. بهتر است آن را در داخل دیوار قرار داد یا با پیچ های مخصوص به دیوار نصب شود. گاو صندوق بهتر است در داخل کمد جاساز شود تا علاوه بر اینکه دید ندارد قابل حمل نیز نباشد. توجه به ابعاد آن برای فضای مناسب و قرار دادن در محیط مناسب لازم است. سعی کنید گاوصندوق های دیجیتالی اثر انگشتی تهیه شود چون علاوه بر امنیت بالاتر کاربرد راحت تری دارند.

یک گاوصندوق هتلی باید دارای سیستم دزدگیر و هشدار دهنده باشد. بدنه گاوصندوق باید ضد دریل و سوراخ کردن باشد. نوع آلیاژ بدنه و جنس آن و همین طور اتصالات گاوصندوق ضد دیلم و ضربه و شکستن باشد. ضد حریق و انفجار باشد و بتواند درجه حرارت های بالا را حداقل برای نیم تا یک ساعت تحمل کند.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات