خرید امن ترین گاوصندوق را با ما تجربه کنید

امن ترین گاوصندوق

امن ترین گاوصندوق


امن ترین گاوصندوق برای تامین امنیت دارایی و اسناد شما در منزل  و ادارات الزامی است. اگر می خواهید امنیت منزلتان را تقویت کنید و لایه های ایمنی آن را گسترش بدهید، راهکارهای زیادی وجود دارد. قطعا نیازی به سیستم های عمومی امنیتی نیست، یک گاوصندوق امن  می تواند به شما آرامش خاطر بدهد.

گاوصندوق امن، بهترین راهکار برای امنیت دارایی های شماست.

امن ترین گاوصندوق خانگی که مناسب شما باشد چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های امن ترین گاوصندوق:

زبانه های ثابت و متحرک

در زبانه های امن ترین گاوصندوق علاوه بر تعداد زبانه ها، کیفیت و قطر آن ها نیز مهم است. زبانه های سراسری یکی از بهترین طراحی های ساختاری است که امنیت محصول را ارتقا می دهد اما این به این معنا نیست که اگر گاوصندوقی زبانه سراسری نداشت یعنی امنیت کافی ندارد .

جنس و ضخامت بدنه و درب

به کار رفتن فولاد AR 500 در ساخت گاوصندوق با ضخامت مناسب یک گاوصندوق امن و ضد دریل ایجاد می کند.

 طراحی قالب درب

زمانیکه درب گاوصندوق به صورت پلکانی طراحی می شود، زبانه ها از دسترس خارج می شوند و علاوه بر این گاوصندوق در برابر دیلم نیز مقاوم خواهد شد.

قابلیت نصب

عموم افراد بر این باورند که گاوصندوق های سنگین امن تر هستند اما این یک تفکر عامیانه است، وزن گاوصندوق معیاری در امنیت آن نیست، گاوصندوق های سبکی وجود دارند که با رول بولت شدن به زمین وزن می گیرند و امنیتشان از این جهت تامین می شود.

 

نسوز بودن معیار مهم در هر امن ترین گاوصندوق است

دریافت گواهی های استاندارد معتبر برای امن ترین گاوصندوق: گواهی های استاندارد معتبر در زمینه سرقت و آتش سوزی می تواند ضمانت گاوصندوق در این شرایط باشد.

معتبر ترین استاندارد محصولات امنیتی در برابر حریق، UL آمریکا است که حتما باید در خرید محصول با توجه به نوع اقلامی که قصد نگهداری آن ها را دارید نوع استاندارد حریق گاوصندوق را تعیین کنید. داشتن استاندارد UL علاوه بر ضمانت کالا در برابر حریق می تواند مقاومت محصول در برابر سقوط اجسام را نیز تایید کند.

یکی دیگر از گواهی های معتبر  برای در برابر سرقت، گواهی استاندارد Euro grade است که می تواند به لحاظ امنیتی به شما تضمین بدهد، اما در نظر داشته باشید که عدم دریافت این گواهی برای یک گاوصندوق به معنای نا امن بودن آن نیس بلکه با کنارهم گذاشتن پارامترهای امنیتی در یک محصول می توان به نتیجه قابل قبولی رسید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات