ویژگی های گاوصندوق کلینیک چیست؟

گاوصندوق کلینیک

گاوصندوق کلینیک


گاوصندوق کلینیک که عمدتا برای استفاده‌ی رئیس بیمارستان، پزشکان و یاپرستاران خریداری می شود.باید از مزایای زیادی برخوردار باشد. مهم تر ازهمه این است که گاوصندوق کلینیک در محیط بیمارستان استفاده میشود و برای نگهداری دفاتر و مدارک مهم در بیمارستان استفاده میشوند. این نوع گاوصندوق که برای پزشکان و رئیس بیمارستان استفاده دارد از نوع پیشرفته آن است و افراد عادی نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند.

بنابراین تنها ویژگی ضد سرقت بودن گاوصندوق کلینیک مهم نیست بلکه این نوع گاوصندوق باید در برابر زلزله، سیل، طوفان و آتش سوزی مقاوم باشد و قفل های تعبیه شده در آن نیز باید از سیستم ایمنی مدرن برخوردار باشند.

"<yoastmark

ویژگی های گاوصندوق کلینیک

گاوصندوق کلینیک از نوع دیجیتالی و دارای سیستم هشدار دهنده ی اتمام باطری است و دارای ظاهری مناسب است و طبقات آن برای دسته بندی مدارک طبقه بندی شده است. بنابراین اگر قصد خرید گاو صندوق را دارید باید قیمت برای شما اولویت نباشد زیرا داشتن یک این گاوصندوق درجه یک برای یک بیمارستان پیشرفته  بسیار ضروری است زیرا مدارک و اسناد داخل آن به خوبی محافظت شوند. بنابراین باید مواد تشکیل دهنده ی گاوصندوق کلینیک بسیار مرغوب باشند که عمدتا جنس بدنه از فولاد و فضای داخلی آن از بتن پر شده است و در مواردی استفاده از گچ در تولید گاو صندوق کلینیک باعث نسوز شدن این نوع گاوصندوق ها می شود. گاوصندوقهای کلینیک معمولا پیشرفته و مجهز به سیستم های قوی است و در بیمارستان یا کلینیک ها از سایز بزرگ و غیر قابل حمل آنها است که دارای قفلهای دیجیتالی و یا رمزی مکانیکی اند زیرا مزایای استفاده چند نفره را دارد.

از دیگر ویژگی های این گاوصندوق مرغوب می توان به ضد حریق بودن آن، میزان تحمل پذیری در برابر حرارت، جنس بدنه ی مقاوم و دارا بودن سیستم دزدگیر اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات