گاوصندوق اداری

گاوصندوق اداری


گاوصندوق اداری یکی از ملزومات اصلی شرکت ها و دفاتر اداری محسوب می شود. اسناد و مدارک کارمندان، پول نقد، مدارک های سرمایه گذاری و مالیات، اوراق های مختلف و بسیاری از مدارک دیگر، برای شرکت حیاتی است و باید به خوبی محافظت شوند. منظور از محافظت صرفا در برابر سرقت و سوء استفاده های احتمالی نیست، البته این موضوع یک اصل اساسی در گاوصندوق است اما مقاومت گاوصندوق در برابر حریق نیز یک موضوع مهم است که نباید از آن غافل شد.

در مراکز و مجتمع های اداری به دلیل تعدد دفاتر و مصرف بالای انرژی و گاها در بسیاری موارد سیم کشی های فرسوده، آتش سوزی های بزرگ و کوچک زیادی گزارش می شود که تهدیدی برای دفاتر اداری است. درخرید یک گاوصندوق اداری علاوه بر ویژگی هایی مانند ضد سرقت و نسوز بودن که خود دارای درجه بندی است، به مواردی مانند نوع قفل، وزن و فضای داخلی نیز باید توجه کرد.

گاوصندوق دیجیتال اداری

گاوصندوق دیجیتال اداری

مواردی که در انتخاب یک گاوصندوق اداری باید به آن توجه کرد؟؟؟

✔قبل از هر چیزی از نسوز بودن گاوصندوق مطمئن شوید. در گاوصندوق های اداری داشتن استاندارد UL CLASS 350  می تواند به شما تضمین بدهد که مدارک و اقلام کاغذی شما در زمان آتش سوزی حفظ خواهد شد اما توجه داشته باشید که اگر مدارکی از جنس فلش، کارت حافظه و هارد دیسک و .. دارید این کلاس از استاندارد UL مناسب شما نخواهد بود. باید به دنبال UL های ۱۲۵ یا ۱۵۰ باشید. مدارک شما ارزش زیادی دارند، توصیه می شود برای حفظ این اسناد و مدارک قبل از خرید گاوصندوق از استاندارد های حریق اطلاع داشته باشید. مقاله UL در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

✔ اگر تعداد افرادی که باید از گاوصندوق استفاده کنند بیش از یک نفر است حتما به نوع قفل توجه داشته باشید.

✔عموما گاوصندوق های اداری وزن بالایی دارند، آیا زیر بنای دفتر شما قابلیت تحمل وزن بالا در واحد مربع را دارد؟ زیر بنای محیط و تعدد دفعات حمل و نقل، پارامتر هایی هستند که تعیین کننده وزن گاوصندوق می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات