مقایسه قیمت گاوصندوق رمزدار و گاوصندوق بدون رمز

قیمت گاوصندوق رمزدار

قیمت گاوصندوق رمزدار


چرا قیمت گاوصندوق رمزدار و گاوصندوق بدون رمز متفاوت است. هر خریداری در هنگام خرید گاوصندوق به نکاتی توجه خواهد کرد، که شامل رمز و قیمت گاوصندوق ‌می‌شود.

در کل مجموع قیمت گاوصندوق رمزدار به عوامل زیر بستگی دارد:

  • ابعاد
  • کیفیت
  • وزن
  • میزان تجهیزات و ابزار

تجهیزات و ابزاری که روی یک گاوصندوق نصب می‌شود با توجه به سلیقه و نوع نیاز مشتری متفاوت است. بخش بسیار مهم تجهیزات گاوصندوق رمز آن است. رمز گاوصندوق تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و امنیت دارد، به همین دلیل نسبت بسیار بالایی از قیمت و هزینه یک گاوصندوق مربوط به رمز گاوصندوق می‌باشد.

با توجه به تاثیر بسیار زیاد رمز گاوصندوق ها تمامی فروشنده ها در حال رقابت برای تولید محصول بهتری هستند.

 

قفل دیجیتال گاوصندوق

قفل دیجیتال گاوصندوق

گاوصندوق رمزدار

رمز های دیجیتالی علاوه بر امنیت بالاتر، ظاهر گاوصندوق را بسیار تغییر می‌دهد.در بین رمز های دیجیتالی، رمز های دیجیتالی اثرانگشتی به روز ترین نوع گاوصندوق به حساب می‌آیند.

قیمت رمز گاوصندوق

قیمت رمز گاوصندوق هر کدام به نوبه‌ی خود متفاوت هستند. رمز های خارجی که در کشورهای دیگر تولید می‌شوند قیمت های بالاتری نسبت به تولید داخلی دارند.با توجه به اینکه که این محصول به طور خام وارد کشور می‌شود،قیمت با ارتباط مستقیمی با وضعیت بازار دارد.

شرکت های تولید کننده باید تمام یراق آلات و رمز را از شرکت های بازرگانی خریداری کنند و وارد بازار کنند. پس بنابراین قیمت یک گاوصندوق شامل خود گاوصندوق ،رمز و هزینه های یراق آلات ‌وارداتی می‌باشد. اگر یک گاوصندوق دو طبقه را در نظر بگیرید هر طبقه شامل رمز جداگانه می‌باشد. با توجه با بالا بودن قیمت گاوصندوق رمزدار باز هم این نوع گاوصندوق به خاطر امنیت بالا توصیه می‌شود.

گاوصندوق تقریبا یک کالای مادام العمر می‌باشد،پس بهتر است که انتخابی هوشمندانه داشته باشید و همیشه استفاده کنید.

برای مشاهده انواع محصولات گاوصندوق کاوه می‌توانید به سایت اینترنتی کاوه مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات