جا به جایی گاوصندوق

جا به جایی گاوصندوق


یکی از  مسائل مهم درجا به جایی منزل جا به جا کردن وسایل سنگین است، در اسباب کشی منازل معمولا یخچال و گاز…کار بسیار سخت تری می باشد، در کنار اسباب کشی منزل اسباب کشی شرکت ها هم قرار دارد که معمولا جا به جایی گاوصندوق هم دارند.

حمل و نقل  گاوصندوق های سبک معمولا کار راحت تری به حساب می آید اما جا به جایی گاوصندوق های سنگین کار دشواری است و باید امنیت گاوصندوق هم رعایت شود.

 

"<yoastmark

هرکاری راه و روش خودش را دارد. حمل گاوصندوق باید توسط افراد تعلیم دیده انجام شود.

اهمیت جابه جایی گاوصندوق

در واقع به دلیل اینکه امروزه بسیاری از سازمان ها، شرکتها و حتی افراد عادی بخش عمده از دارایی های ارزشمند خود (از قبیل: ارز، طلا و نقره، پول نقد، مدارک و…) را در گاوصندوق های بزرگ و یا کوچک قرار می دهند، لذا تامین امنیت آنها اهمیت زیادی در این میان دارد.

به یاد داشته باشید که هر چقدر هم که قیمت و هزینه حمل گاو صندوق بالا باشد، باز هم به دلایل امنیتی ارزش آنرا دارد و در نهایت نه به شما و اطرافیان کوچکترین فشار و استرسی وارد می شود و هم اینکه کار به آسانی صورت می گیرد.

روش های جا به جایی گاوصندوق

گاوصندوق یکی از سنگین ترین  و بد حمل ترین وسایل موجود در منزل به شمار می رود که جابه جایی آن کاری بسیار سخت است. در غیر اینصورت کسی قادر به جابه جایی آن نخواهد بود ویا در صورت جابه جایی ممکن است بسیار خطرناک باشد و صدمات جبران ناپذیری به شخصی که این کار را کرده  وارد کند.

با توجه به کارایی گاوصندوق تمامی افراد با ارزش ترین و مهمترین دارایی هایشان را در گاوصندوق نگه داری می کنند. پس اولین قدم در حمل و نقل گاوصندوق حفظ امنیت آن است

هزینه جابه جایی گاوصندوق

هزینه حمل و نقل گاوصندوق بستگی به شرایط  برای تمامی افراد متفاوت است. این شرایط شامل تعداد کارگران، وزن گاوصندوق، وسیله نقلیه، طبقه ساختمان، ایاب و ذهاب و… می شود.

برای حمل و نقل گاوصندوق با توجه به وزن آن تعداد کارگران متفاوت است:

برای حمل گاوصندوق هتلی به دو کارگر آموزش دیده نیازاست

برای حمل گاوصندوق خانگی به سه کارگر نیاز است.

برای حمل گاوصندوق بانکی با توجه به وزن زیاد به تعداد کارگران بیشتری نیاز هست.

روش های جا به جایی گاوصندوق

معمولا حمل گاو صندوق های کوچک و سبک براحتی توسط یک یا دو نفر صورت می گیرد.

ولی در مجموعه هایی که گاوصندوق های بزرگ دارند، جهت حمل و جابجایی آنها معمولا به چند کارگر حرفه ای و با تجربه نیاز است. به خصوص در فروشگاه ها و یا مراکز اداری و یا بانک ها.

در بسیاری از کشورهای خارجی امروزه از وسیله ای به نام هند تراک جهت جا به جایی گاوصندوق اسفاده می کنند.

این وسیله دارای انواع دو چرخ، چهار چرخ و حتی شش چرخ است که بسته به اینکه وزن و ابعاد گاوصندوق چقدر است، از هر یک از آنها استفاده می شود. ممکن است جهت جابجایی از پنج یا شش نفر استفاده شود.

 

"<yoastmark

 

البته برای حمل گاوصندوق های بزرگ بانک ها و یا خزانه کشورها معمولا از جرثقیل استفاده می شود چرا که به دلیل سنگین بودن زیاد و ابعاد نسبتا بزرگ استفاده از وسایل و لوازم باربری کافی نیست.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات