گاوصندوق دیجیتال اداری ،لازمه ی کار مدیران

گاوصندوق دیجیتال اداری

گاوصندوق دیجیتال اداری


آیا به دنبال خرید یک گاوصندوق دیجیتال اداری هستید؟ عموما تمام وسایل و اقلام که داخل گاوصندوق نگهداری می شود برای کارکندان شرکت و اعضای هیئت مدیره ضروری است. اما منظور ما از دسترسی به گاوصندوق، داشتن یک رمز عبور واحد نیست بلکه هر نفر رمز عبور منحصر به خودش را داشته باشد، مانند اسکن اثر انگشت.

در محیط های اداری به دلیل تناوب باز وبسته کردن درب گاوصندوق، تعدد افرادی که به محصول دسترسی دارند، ریسک بالای سوء استفاده و اهمیت بالای اسناد و مدارک اداری، گاوصندوقی با شرایط و امکانات ویژه می طلبد که گاوصندوق دیجیتال اداری می تواند پاسخگوی تمام این نیاز ها باشد. پیش از اینکه نکاتی درباره خرید گاوصندوق دیجیتال عنوان کنیم دو موضوع را در نظر داشته باشید. اول اینکه امنیت اسناد و مدارک اداری در گاوصندوق، باید در اولویت باشد.

یک گاو صندوق دیجیتال اداری علاوه بر امنیت الکترونیکی و فنی باید نسوز نیز باشد. حتما به این موضوع توجه داشته باشید  که مدارک شما از چه جنسی هستند و در شرایط احتمالی چگونه از مدارک خود باید محافظت کنید.

و موضوع دوم : عموما گاوصندوق های اداری وزن بالایی دارند. آیا زیر بنای محیط شما قدرت تحمل وزن محصولتان را دارد؟

نکات مهم در خرید گاوصندوق دیجیتال اداری

  • مراقب باشید سیستم الکترونیکی گاوصندوق بلای جان دارایی هایتان نشود!
  • اگر برد قفل های دیجیتال به درستی طراحی نشده باشند ممکن است با یک شوک الکتریکی هنگ کند و رمز ورود به دست افراد غریبه بیفتد.
  •  اگر لازم است چند کاربر با رمز های مجزا از گاوصندوق استفاده کنند، حتما از قفل های الکترونیکی چند کاربره استفاده کنید. به طور مثال گاوصندوق های اثرانگشتی ۱۰ کاربره می تواند مناسب شما باشد.
  • اگر در محیطی با آب و هوای شرجی ساکن هستید، در انتخاب گاوصندوق های دیجیتال دقت کنید. اگر سیستم الکترونیکی محصول به درستی عایق نشده باشد می تواند در برابر رطوبت دچار اتصالی یا آسیب شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات