ویژگی گاوصندوق خانگی

ویژگی گاوصندوق خانگی


قبل از خرید انواع گاوصندوق خانگی  بهتر است که با ویژگی گاوصندوق خانگی آشنا شوید.

در خرید گاوصندوق خانگی به چه مواردی باید دقت کرد؟

در تصمیم گیری برای یک گاوصندوق خانگی دقت کنید که یک خرید گران قیمت دارید و بحث امنیت مطرح است.

ویژگی گاوصندوق خانگی

گاوصندوق ضدسرقت

 اینکه گاوصندوق شما چقدر در برابر سرقت مقاوم است بسته به مواردی مانند سیستم رمزنگاری، زبانه ها و حتی ضخامت فولاد گاوصندوق متغییر است. میانبر راحت و مطمئن برای اطمینان از ضدسرقت بودن محصول استناد به استاندارد امنیت RSC است.

 گاوصندوق نسوز

 حداقل میزان مقاومت گاوصندوق در آتش سوزی یک ساعت در دمای بالای ۸۰۰ درجه است که توسط استاندارد های معتبر مانند UL تایید شده باشد.

وزن گاوصندوق

یکی از ویژگی گاوصندوق خانگی برای استفاده در خانه وزن آن می باشد. چرا که سارق در درجه اول وقت خود را صرف باز کردن گاوصندوق نمی کند و قصد بردن گاوصندوق را می کند. توصیه می کنیم حداقل وزن انتخابی برای گاوصندوق خانگی ۲۰۰ کیلوگرم باشد. البته برای منازل آپارتمانی نه ویلایی. برای خانه های ویلایی باید گاوصندوق خانگی سنگین تری را انتخاب کنید چرا که سارق فضای بیشتری برای جابه جایی گاوصندوق شما دارد.

همچنین توجه داشته باشید که حتی الامکان آن را به جایی متصل کنید، مخصوصا در گاصندوق هایی که سبک هستند و حمل آنها راحت تر است. مثلا به زمین پیچ کنید یا داخل قسمتی از منزل پنهان کنید.

گاوصندوق خانگی

گاوصندوق خانگی

 سیستم رمزنگاری امن و مناسب

در گاوصندوق های خانگی سیستم رمزنگاری باید غیرقابل نفوذ باشد. علاوه بر بحث امنیت سیستم رمزنگاری، کاربری ساده ، دقت بالا و سرعت عملکرد مناسب نیز مهم است.

کاربرد آسان و راحت، از دیگر ویژگی گاوصندوق خانگی

در انتخاب بهترین گاوصندوق خانگی مسئله ای که شاید زیاد برای برخی مفید نباشد راحتی استفاده از گاوصندوق است. که انتخاب این نوع گاوصندوق در گرو دو عامل مهم است یکی میزان کارایی یک گاوصندوق برای شما و دوم میزان هزینه ای که باید برای خرید گاوصندوق پرداخت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات