گاوصندوق دیجیتال خانگی چیست؟

گاوصندوق دیجیتال خانگی

گاوصندوق دیجیتال خانگی


گاوصندوق دیجیتال خانگی ورود تکنولوژی به صنعت امنیتی گاوصندوق های خانگی بود. مهم ترین اهمیت برای گاوصندوق های خانگی تامین امنیت پول و اسناد و مدارک شما است. یک گاوصندوق خانگی خوب باید طوری طراحی شده باشد که در برابر نفوذ حرارت، سقوط آوار و در مواردی حتی نفوذ آب نیز مقاوم شده باشد.

اما از آن جایی که گاوصندوق خانگی مدل های زیادی دارد شما باید گاوصندوقی انتخاب کنید که در شرایط اضطراری سریع ترین دسترسی را به شما بدهد. داشتن یک گاوصندوق دیجیتال خانگی برای اسناد و مدارک ضروری و پول در این شرایط می تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان هرآنچه که نیاز دارید با خود ببرید. گاوصندوق دیجیتال خانگی، نسل جدیدی از محصولات امنیتی در منزل شما و آخرین گام برای خرید یک گاوصندوق مناسب است، به شرطی که از ویژگی های دیگر مانند مقاومت در برابر آتش سوزی و سرقت غافل نشوید.

شما می توانید با تایید اثر انگشتتان، یا وارد کردن چند رقم رمز، درب گاوصندوقتان را باز کنید و نگرانی از بابت گم کردن کلید نداشته باشید و هر زمان که اراده کردید با لمس چند دکمه رمز عبور خودتان را تغییر دهید.

گاوصندوق خانگی دیجیتال 2540H

گاوصندوق خانگی دیجیتال ۲۵۴۰H

نکاتی هنگام خرید یک گاوصندوق دیجیتال خانگی

 

 برند معتبر

قفل های دیجیتال هر چقدر که می توانند یک مزیت برای گاوصندوق شما باشند، به همان اندازه اگر انتخاب درستی نداشته باشید نقطه ضعف محصول شما می شود. اگر بردهای گاوصندوق دیجیتال با دقت طراحی نشود به راحتی هک یا غیر فعال می شوند.

رمز گاوصندوق دیجیتال خانگی

 حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر به هر دلیلی رمز عددی خود را فراموش کردید، امکان دریافت کد مستر برای شما وجود داشته باشد. این مورد در حیطه وظایف بخش پشتیبانی شرکت وارد کننده گاوصندوق است.

اگر این امکان برای گاوصندوق شما وجود نداشته باشد در واقع یک گاوصندوق یکبار مصرف خریداری کرده اید که در صورت بروز مشکل قادر به حل آن نخواهید بود. در سیستم های الکترونیکی گاها به دلیل سهل انگاری یا موارد دیگر امکان هنگ کردن یا ارور های نامشخص وجود دارد که حتما باید توسط شرکت مرتبط، پشتیبانی شود.

در نظر داشته باشید گاوصندوق یک محصول امنیتی است که دارایی های با ارزش شما در آن قرار خواهد گرفت. صرفا به یک اسکنر اثر انگشت یا رمز دیجیتال اکتفا نکنید، از سایر ویژگی های یک گاوصندوق مانند نسوز بودن و ویژگی های فنی و ساختاری غافل نشوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات