عوامل موثر در قیمت گاوصندوق

قیمت گاوصندوق

قیمت گاوصندوق


در مورد قیمت گاوصندوق و ملاک های قیمت گذاری آن می بایست به انواع مختلف آن اشاره کنیم. در صنعت ساخت گاوصندوق تنوع زیادی وجود دارد تا شما مشتریان بتوانید انتخاب کارآمدی داشته باشید و راحت تر به آن چیزی که خود نیاز دارید برسید. که به انواع آنها اشاره می‌کنیم که با توجه به اندازه و کاربردآن قیمت گاوصندوق متفاوت خواهد بود.

گاوصندوق ضدحریق

گاوصندوق ضدحریق

لازم به توضیح است که هر گاوصندوقی بسته به اندازه و کارایی خود قیمتش متفاوت است. مثلا گاوصندوق ضدحریق انواع مختلفی دارد که باید مزیت هرکدام را از فروشنده بپرسیم.

میزان دمایی که هر گاوصندوق می تواند در آتش سوزی تحمل کند متفاوت است و این عامل بر قیمت گاوصندوق متاثر است پس حتما باید این ملاک را در نظر داشت و از میزان تحمل آن در برابر گرما و آتش سوزی ها مطلع شویم.

و اما گاوصندوق های چند طبقه که به منظور سهولت و دسته بندی مدارک و نظم دادن به آنها به وجود آمده اند. تعداد طبقات یک گاوصندوق به قیمت آن می افزاید.

سایز گاوصندوق همچنین فاکتوری است که بر قیمت گاوصندوق تاثیر می گذارد. بنابراین گاوصندوق های فروشگاهی باید بزرگتر و از لحاظ نوع جنس آلیاژ متقاوم ترند و قیمت گاوصندوق نیزگران تر است و از ایمنی بیشتری نیز برخوردار می باشد. گاوصندوق های کشویی عمدتا برای بانکها و یا بایگانی مدارک مهم ویا صندوق امانات کاربرد داردکه در این نوع مکان ها گاوصندوق انتخابی،ایمنی بیشتر و فضایی مختص به گاوصندوق دارا می باشد.

و همچنین قیمت گاوصندوق نسوز نیز متفاوت است و بسته به استفاده هایی که از آن میشود انواع مختلفی دارد که در آنها تحمل درجه حرارت در آتش سوزی ها بسیار بالاتر از گاوصندوق های معمولی است. گاوصندوق های ویترینی هم عمدتا برای طلا فروشان و مغازه دارانی که چیدمان ویترین آنها ثابت است کاربرد دارد که این نوع گاوصندوق به صورت آسانسوری کار میکند و قیمت گاو صندوق به میزان مرغوبیت آن باز می گردد. این نوع گاوصندوق ها به نوعی ویترین محافظت شده هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات