آشنایی با برند گاوصندوق گنج بان

گاوصندوق گنج بان

گاوصندوق گنج بان


یکی دیگر از انواع برندهای گاوصندوق، گاوصندوق گنج بان می باشد. این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای گاوصندوق از سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را با تولید انواع گاوصندوق ها، درب های خزانه ای و … آغاز کرده است. این شرکت با ظرفیت تولید ۲۵۰۰ تن در سال، آماده ی پاسخگویی به نیاز ارگان های مختلف کشور می باشد. گاوصندوق گنج بان ضدحریق و ضدسرقت بوده و از اموال و اسناد قیمتی شما به خوبی نگهداری خواهند کرد. محصولات این برند گاوصندوق دارای استاندارد TUV، که از استانداردهای مهم و معتبر در این حوزه است، می باشند.

انواع گاوصندوق های برند گنج بان و قابلیت های منحصر به فرد آن ها

انواع گاوصندوق گنج بان شامل، گاوصندوق های هتلی، خانگی، طلا و جواهر، بانکی و موسسات مالی، اداری و شرکتی و گاوصندوق اسلحه می باشد؛ در زیر به اختصار به توضیح برخی از آن ها پرداخته شده است.

گاوصندوق های هتلی یکی از انواع گاوصندوق گنج بان می باشد که در اتاق های هتل برای نگهداری اشیای قیمتی مسافران، استفاده می شوند. به طور معمول، اینگاوصندوق ها وزن کم و قفل دیجیتالی داشته و بر روی زمین یا دیوار نصب می شوند.

گاوصندوق های خانگی با ابعاد و وزن های مختلف یکی دیگر از تولیدات این برند گاوصندوق می باشند. گاوصندوق های طلاو جواهر یکی دیگر از انواع گاوصندوق گنج بان می باشد برای نگهداری از طلا و جواهر شما تولید شده اند.

این گاوصندوق ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند، که استفاده از آن ها در مکان های مختلف را  ممکن می سازند. گاوصندوق های بانکی و موسسات مالی یکی از اقلام اصلی برای تامین امنیت لازم در این مراکز بوده، که به همین دلیل نیاز است از سیستم های امنیتی پیشرفته برای تولید آن ها استفاده شود. گاوصندوق های بانکی برند گنج بان با بالاترین کیفیت و استاندارد، در ابعاد، وزن و جنس های مناسب برای برآورد این نیاز بانک ها ساخته شده است. این صندوق ها به مدت بیش از دو ساعت می توانند در حرارت ۸۰۰ سانتی گرادی مقاومت کنند. همچنین در صورت بروز زلزله، صندوق و اشیای داخل آن سالم خواهند ماند. تمامی صندوق های این برند دارای زبانه ی ضد سرقت و جداره ی ضد دیلم می باشند، که از اشیای قیمتی داخل صندوق در برابر سرقت محافظت خواهند کرد. کلیه ی انواع قفل های گاوصندوق گنج بان، اعم از مکانیکى،دیجیتال و فینگرتاچ ، قابلیت نصب یک یا چند رمز را دارند.

ارزیابی قیمت

قیمت گاوصندوق گنج بان نسبت به نمونه های خارجی پایین تر بوده و با توجه به کیفیت بالایی که در تولید دارد، قیمت پایین یک مزیت برای خریدار به حساب می آید. قیمت گاوصندوق های این برند از ۲ میلیون تومان آغاز می شود و تا حدود ۲۰ میلیون تومان نیز قیمت دارد. به علاوه، تمام محصولات این برند گارانتی ۱۸ ماهه دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات