آشنایی با برند گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه


از انواع برندهای گاوصندوق می توان به گاوصندوق کاوه اشاره کرد. گاوصندوق کاوه به عنوان یکی از بهترین برندهای گاوصندوق در ایران و خاورمیانه، فعالیت خود را از سال ۱۳۰۰ آغاز نمود. این شرکت کار خود را در ابتدا با تولید محصولات اداری آغاز نمود و با گذشت مدتی به عنوان اولین برند گاوصندوق اقدام به ساخت ادوات ایمنی از این دست نمود.

گاوصندوق کاوه هم اکنون در بانک های خصوصی و نهاد های دولتی بسیاری از تجهیزات ایمنی این شرکت استفاده می شود. تمامی محصولات گاوصندوق کاوه مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایرانمی باشد و تمامی آزمایش های ملی را با موفقیت گذرانده است.

همچنین، برخی از محصولات این شرکت دارای نشان CE اروپامی باشند؛ مانند سیف باکس ها، صندوق های امانات، درب های امن خزانه و فایل ها و کابینت های اداری. نشان CE اروپا ازمختصر شده ی کلمه ی فرانسویCommunautéEuropéenne می باشد که به معنی «مورد قبول اروپا» می باشد.

محصولات این برند در گروه های صندوق سبک، صندوق سنگین، کمد، فایل، نظامی، درب، صندوق امانات، صندوق تک لایه، خزانه و درب دیواری، صندوق جواهری و محصولات جانبی قرار می گیرند.

انواع گاوصندوق های برند کاوه و قابلیت های منحصر به فرد آن ها

گاوصندوق کاوه در دو گروه صندوق های سبک و سنگین تولید می شود.

گاوصندوق های سبک

از دولایه‌ی فولادی ساخته شده اند که در بین این دولایه، لایه ای بتن تزریق شده است. این گروه محصول استاندارد ملی ایران برای مقاومت در برابر سرقت و آتش سوزیرا دارا می باشد.

ابعاد و وزن این صندوق ها به گونه ای طراحی شده است که در مکان های مختلف به راحتی قابل استفاده باشد. گاوصندوق های سبک کاوه در ۶ مدل کلاسیک، سدید، زاگرس، شحنه، البرز وسایروس تولید می شوند.

این گاوصندوق ها با استاندارد صندوق نسوز ۱۶۷۱ ساخته می شوند که بر اساس آن صندوق به مدت ۹۰ دقیقه در برابر حرارت ۸۰۰ درجه سانتی گرادی مقاومت کرده و اموال و اسناد داخل آن محفوظ باقی می مانند.

گاوصندوق های سنگین

نیز مانند گاوصندوق های سبک از دولایه ی فولادی با لایه ی وسط بتنی ساخته شده اند. این صندوق هابرای استفاده در مکان هایی که اموال گران بها در مقیاس بزرگ نگهداری می شود، مانند بانک ها و شرکت های ساخت جواهر، تولید شده اند. این گروه محصول از گاوصندوق کاوه نیز در برابر حرارت و سرقت مقاوم بوده و برای افزایش امنیت از قفل ایمنی نیز در تولید آن استفاده شده است.

این سری از محصولات به دلیل وزن و ابعاد خاص خود تنها قابل استفاده در مراکزی همچون بانک ها و موسسات مالی می باشند؛ به همین دلیل، در ساخت آن ها به اجرای پیشرفته ترین سیستم های امنیتی و ضد حریق پرداخته شده است.این گروه از گاوصندوق های کاوه قادر به تحمل حرارت ۱۰۰۰ سانتیگرادی به مدت ۹۰ دقیقه می باشند و در برابر سرقت مقاومتر می باشند؛ به علاوه، دارای استاندارد صندوق نسوز ۱۶۷۱ نیز می باشند.

ارزیابی قیمت

قیمت محصولات گاوصندوق کاوه نسبت به موارد مشابه پایینتر بوده و شامل رنج ۲ تا ۱۸ میلیون تومان می باشد. دلیل پایینتر بودن این محصولات این بوده است که در این صندوق ها از امکانات امنیتی جدید مانند آژیر ضدسرقت استفاده نشده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات