دسته بندی انواع گاوصندوق بر اساس ویژگی

انواع گاوصندوق بر اساس ویژگی

انواع گاوصندوق بر اساس ویژگی


انواع گاوصندوق بر اساس ویژگی و کاربرد بسیار زیاد می باشد. برای نمونه هیچگاه نمی توان از گاوصندوقی که برای بانک ها تولید شده اند در کلینیک ها استفاده نمود یا گاوصندوق هایی که برای استفاده ی طلا فروشی ها طراح و تولید شده اند در منازل مورد استفاده قرار داد. کاربرد هر گاو صندوق مخصوص به نوع کاری می باشد که برای آن طراحی و تولید شده است .

 

انواع گاوصندوق بر اساس ویژگی

انواع گاوصندوق بر اساس ویژگی

انواع گاوصندوق بر اساس ویژگی

گاوصندوق ها دارای امنیت های متفاوتی می باشند، برای مثال امنیت گاوصندوقی که وظیفه مراقبت از طلاها در طلا فروشی را دارد، بسیار متفاوت تر از گاوصندوق موجود در بیمارستان ها خواهد بود.

گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه

گاوصندوق ضد حریق

شما برای حفاظت از مدارک های کاغذی و غیر کاغذی مانند فلش ها و .. احتیاج به گاو صندوق ضدحریق خواهید داشت. گاو صندوق های ضد حریق دارای دو نوع کلاس ۳۵۰ و کلاس۱۵۰ می باشند که آنها نشان دهنده‎ی دمای درون گاوصندوق را در بالاترین دما نشان می دهند. همچنین گاوصندوق ضد حریق باید در لیست UL باشد که نشان دهنده قرار گرفتن این گاوصندوق در لیست گاو صندوق نسوز می باشد.

 

گاوصندوق ضد ضربه

گاوصندوق ضدضربه از ورقه های فولادی برای درب و نیز بدنه ساخته شده است. درون بدنه میلگرد هایی استفاده شده است که مابین آنها با بتن پر شده است. قفل هایی با بدنه فولادی، زبانه های درب ها که از جنس فولاد های بسیار مقاوم ساخته شده اند همه در کنار هم یک گاوصندوق ضد ضربه را به امغان خواهند آورد.

قیمت گاوصندوق

قیمت گاوصندوق

گاوصندوق دیجیتال نسوز

یکی از انواع گاوصندوق بر اساس ویژگی گاوصندوق های دیجیتال نسوز می باشند. این نوع از گاوصندوق ها اغلب دارای کلاس ۱۵۰ می باشند به این منظور که قابلیت دیجیتالی دارند و نباید دمای بیشتر از ۱۵۰ درجه را تحمل نمایند ممکن است فضای بیرون از گاوصندوق تا نزدیک ۲۰۰۰ درجه فارنهایت نیز برسد اما درون گاوصندوق فقط دما به ۱۵۰ درجه خواهد رسید.

 

گاوصندوق

گاوصندوق

گاوصندوق ضد انفجار

اینگونه از گاوصندوق ها بیشتر در مراکز بسیار مهم استفاده می شوند زیرا قدرت بسیار بالایی را دارا هستند. مواد استفاده شده برای این گاوصندوق ها بسیار با کیفیت و مرغوب باید باشند تا صندوق در این دسته از انواع گاوصندوق بر اساس ویژگی قرار گیرد.

گاوصندوق فایلینگ نسوز

در بیشتر مراکز و ادارات برای نگهداری از پرونده های مهم از گاوصندوق فایلینگ استفاده می شود که باید توجه داشته باشید که این مدارک بسیار مهم می باشند و نباید در آتش سوزی ها از بین بروند از این رو بهتر است در تهیه گاوصندوق فایلینگ نسوز بیشتر دقت کنید.

گاوصندوق ۲ طبقه

زمانی که ساخت گاوصندوق کلید می خورد دارای طراحی هایی از قبل خواهد بود که این طراحی ها یا به خواست مشتری و یا به دلیل نیاز بازار صورت می پذیرد. ناگفته نماند که شرکت های تولیدی گاوصندوق همیشه در تلاش برای رفع نیاز های افراد بوده اند. از این رو در طراحی های برخی از گاو صندوق ها شاهد طبقه بندی هایی خواهید بود که بیشتر آنها گاوصندوق دو طبقه خواهند بود.

در این گاوصندوق ها شاید به این صورت باشد که هر دو طبقه دارای درب های مجزا باشند و اما شاید به این صورت طراحی شده باشند که دارای یک درب و دو طبقه ی مجزا در درون گاوصندوق باشد. البته گاهی دیده شده است که در برخی از گاوصندوق های دو طبقه یک طبقه کوچک دور از دسترس نیز تعبیه شده است که دارای درب مجزایی میباشد.

گاوصندوق دو طبقه

گاوصندوق دو طبقه

گاوصندوق آسانسوری

نمونه ای از گاوصندوق های بسیار ویژه در دسته بندی انواع گاوصندوق بر اساس ویژگیمی توان گاوصندوق آسانسوری را نام برد. ویژگی های خاص این گاوصندوق به این صورت می باشد که دیگر افراد وقت زیادی را صرف چیدمان ویترین مغازه های خود نمی کنند البته ناگفته نماند که این نوع از گاوصندوق ها بیشتر برای طلا فروشی ها و جواهری ها کاربرد دارند.

این نوع از گاوصندوق ها توسط سفارشات افراد تولید می شوند و نمونه های از پیش تعیین شده را نمی توان برای این منظور خریداری کرد، زیرا اندازه های ویترین های مغازه ها با یکدیگر متفاوت می باشند. این نمونه از گاوصندوق ها به دلیل خاص بودن در انواع گاوصندوق بر اساس ویژگی طبقه بندی می شوند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات